雞汁may

雞汁May姐都撐:應該畀返個認同


無綫節目被炮轟,其中飲食節目《May姐有請》首當其衝成為攻擊對象。對於網民批評其笑聲煩厭,而且每道菜均會加雞汁,主持人May姐馮美基認為各人感受不同,又指自己成為最長壽飲食節目足他《May姐》受歡迎。雖然節目慘成炮灰,不過她對王維基仍十分欣賞:「我覺得王維基咁有passion(熱誠)嘅人,應該俾番個認同,但當然牌有限,政府決定,一般市民冇控制權。」

《May姐有請》被網民選為最想熄節目,May姐指其節目收視企得好硬,她更指如不受歡迎就不會「添食」「加到我唔想、加好攰想休息下。」談到今日港視員工及網民發起遊行,May姐會否去撐場支持?她說:「我唔會去遊行,我唔係遊行人,哈哈哈…我唔係政治人物嚟,我師奶嚟,哈哈哈哈哈!」

 

 

arrow
arrow

    d8f940hj 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()